Istotna rola snu w utrzymaniu idealnej sylwetki .




馃檵‍♀️Dzie艅 dobry wszystkim kochani 馃槝
Nie napisze "pora wstawa膰" bo tak naprawd臋 ilo艣膰 snu jest sprawa indywidualn膮 i ka偶dy z nas potrzebuje go inaczej . Powiem Wam , 偶e kiedy艣 sypia艂am po 4-5 godzin dziennie i uwierzcie mi to by艂 najwi臋kszy b艂膮d jaki pope艂nia艂am gdy偶 brak snu mia艂 te偶 wp艂yw na moj膮 wag臋 - znacznie trudniej by艂o mi schudn膮膰 . Nie mia艂em poj臋cia , 偶e tak bardzo przyk艂ada si臋 to na nasz wygl膮d bo o ile nigdy nie mia艂am problem贸w z cieniami i tak zwanymi "workami" pod oczami to moja cera i sk贸ra nie by艂y w tak dobrej kondycji jak teraz , kiedy po prostu si臋 wysypiam . My艣la艂am " Ok . M艂oda jestem jeszcze zd膮偶臋 si臋 wyspa膰 kiedy艣 .. " , lecz teraz wiem , i偶 by艂 o to g艂upie my艣lenie . 馃槾Sen odgrywa niezwykle wa偶na rol臋 w naszym samopoczuciu i wygl膮dzie . Podczas snu nasz organizm regeneruje si臋 przed kolejnym dniem a to niezwykle istotna rola . 馃泴Ile zatem spa膰 by czerpa膰 ze snu to co najlepsze jak r贸wnie偶 schudn膮膰 dzi臋ki tej metodzie ? Minimum jakie ja przesypiam to 9 godzin co w moim przypadku bardzo wp艂ywa na moj膮 sylwetk臋 , spa艂am t艂uszcz i zb臋dne kalorie nie stosuj膮c tak naprawd臋 偶adnej okre艣lonej diety z kilkoma wyj膮tkowymi regu艂ami ale o nich w kolejnych postach . Dzi臋ki po艂膮czeniu takiej dawki snu i kilku trik贸w tak naprawd臋 m贸j organizm wcale nie odczuwa , i偶 jestem na diecie a ja ciesz臋 si臋 ulubionymi potrawami nie rezygnuj膮c z nich . Kiedy si臋 budz臋 jestem promienna i wyspana a dodam , i偶 zawsze lubi艂em spa膰 tylko nie znajdowa艂am na to czasu . A to dopiero g艂upie prawda ? Nie mie膰 czasu by si臋 wyspa膰 ... je艣li czujesz si臋 przeznaczona , niewyspana , ci臋偶ka a Twoj a sk贸ra daje znaki , 偶e czego艣 jej brak i je艣li za ma艂o sypiasz koniecznie spr贸buj znale藕膰 wi臋cej czasu na sen a w Tw贸j organizm Ci za to podzi臋kuje pi臋knem . Najwa偶niejsze to by umie膰 komunikowa膰 si臋 ze sama sob膮 i umie膰 odczytywa膰 sygna艂y jakie daje nam nasze cia艂o . Nie warto ich lekcewa偶y膰 dlatego wa偶ne by ka偶dy z nas m贸g艂 znale藕膰 w艣r贸d dnia chwil臋 dla samego siebie . Tylko tak mo偶emy zrozumie膰 nasze post臋powanie i oceni膰 czego nasz organizm potrzebuje a w zasadzie i my sami . Mam nadziej臋 , 偶e nie zanudzi艂am Was kochani . 呕ycz臋 Wam mi艂ego dnia i pami臋tajcie chwila dla samego siebie to cenna cz臋艣膰 dnia , kt贸ra nale偶y si臋 ka偶demu z nas . 馃槈

Komentarze

Popularne posty